Saturday, March 21, 2009

Semangat nak menulis....

salam semua... anyway aku dah bersemangat nak menulis dlm blog. 2-3 menjak ni otak aku berserabut skit. That y aku tak menulis kat sini. kena plak dgn jemputan kenduri yang bersepah sepanjang cuti sekolah ni. Lglah bz....Anyway aku nak sambung citer pasal yg last entry aku tu.


1. Pasal kenduri adik aku. Well, kenduri sebelah umah aku berlangsung 7.3.09 ari tu. mampuslah dah dekat 2minggu baru nak post entry. hehehe. Anyway takde apa sgt cuma letih giler tp meriah. Siap dgn ada perarakan diraja lg. rugilah sapa yg tak dtg ari tu. ada silat dan sebagainya. Tp yg tak bestnya mmg letih giler. bayangkan 1 ari aku tak makan. bila petang tu terus flat. Mie a.k.a batang rokok call aku ptg tu terus sound my voice sound weird sgt. cam demam. mmg aku demam pun. tp alhamdulillah semuanya dah selamat...

2. kisah ttg erti persahabatan. baru2 ni aku dikejutkan dgn berita my really good best fren aku suspected kanser. aku simpati sgt. Tp yg sedihnya dia takut bila kawan2 lain tahu pasal sakit dia, dia akan kehilangan semua kawan. Hello dear...masa ni lar nk tgk saper kawan sejati hang. Kawan yg sanggup susah dan senang bersama. Aku amat terharu bila hang bgtau aku org pertama yg tau pasal hang. Aku berharap sgt hang tabah dgn segala dugaan ini. Ini menunjukkan tuhan tu sayangkan hang.... Aku tak mampu nak tlg dr segi material. Tapi sbg kawan, aku akan sentiasa be ur good buddies forever and ever...Love u my fren..... (nama tak bleh disebut k...rahsia)

3. last week aku saja lar tlg adik aku jd dj umah org kawin. 1st time jd dj.... best gak rupanya. selain bleh cuci mata...hehehe. 3 ari berturut2 aku ikut dia. selain dr tambah duit poket, dptlar gak new experience kan. Asyik keje menyanyi jer, sesekali nak gak tau disebalik tabir segala. Tp bestlah...

ada satu lg entry...pasal aku dibius cinta...itu kena tguuuuuuuuuuu.....................

1 comment:

Unknown said...

time mcm nie la member u tu boley tgk..mana satu kawan yg boley d jadi kan sahabat...btw..u cuci mata eh syg..nnt i dtg sana i tlg u cuci mata k..hehehe