Saturday, February 14, 2009

Life Must Goes On

Hari ini adalah hari valentine. Hari kekasih yang disambut oleh semua pasangan yang bercinta. Tapi hari ini adalah hari yang agak mengecewakan aku. Aku kehilangan orang yang aku cinta, aku sayangi dan aku kasihi sepenuh hatiku. Walaupun pertemuan aku dgn dia agak singkat, tapi perasaan aku padanya amat mendalam. Salah aku tidak berterus terang tentang hubungan aku dgn D. Klu aku berterus terang dr awal mungkin tak jadi camni. Seminggu ini aku bahagia bersama dengannya walaupun dlm diam aku terluka. Aku tahu dia juga menyayangi dan menyintai diriku. Tapi dia membataskan perasaan itu. Aku faham isihatinya. Aku rela berkorban apa saja demi dirinya. Aku putuskan perhubungan aku dgn D demi dia. Aku amat menyayangi dan menyintai dirinya.

Sayangku, aku akan tetap menyintai dan menyayangi dirimu sepenuh hatiku. Aku akan setia menanti saat kita disatukan semula. Aku yakin satu hari nanti hatimu akan berpihak padaku. Ucapan happy valentine dirimu pada diriku adalah satu perhargaan yang abadi pd ku. Kenangan terindah bersamamu akan aku simpan sampai akhir hayatku......

Kau adalah kekasihku yang terakhir. Aku setia menunggumu.........................



pada D, maafkan aku diatas kesalahanku. Aku tak dpt teruskan hubungan ini. aku tak nak menjadi seorang yg hipokrit. Berpura2 mennyintai sedangkan hatiku milik org lain. maafkan aku.

walau apapun LIFE MUST GOES ON...........................

No comments: