Tuesday, January 27, 2009

Aku Redha....

salam semua... actually dah lama aku tak update blog aku ni coz bz sgt ngan pelbagai keje... actually byk nak citer tp biarlah simpan dulu. Demi menjaga hati dan perasaan semua pihak biarlah rahsia..( Dato' ct lar plak).

Actually life ni kita penuh ngan mcm2 dugaan. Samada kita harus sabar utk menerimanya atau tidak. Sepanjang aku menyepi ni berbagai mcm hinaan, tohmahan, fitnah yg dah banyak aku kena. Aku redha jer terima semua ni. Bukan nak jd baik,tak perlu aku membalas kembali dgn maki hamun segala tp biarlah tuhan membalas semuanya. Aku doakan org yg bt kata2 kat aku tu bahagia hidupnya. Aku yakin dgn hukum alam. Sampai masa dia akan sedar diri dia sendiri. Biar dia tahu mana asal usulnya sebelum ni. Bak kata mie...positive thinking.

apa2 pun skrg BIARLAH RAHSIA.................

No comments: