Monday, September 8, 2008

Diari Kehidupan

salam semua.... sebenarnya aku tak tahu apa yang harus aku catitkan dlm diari kehidupan aku ni. banyak sgt benda yang bermain di kepala aku sekarang. Mana dengan masalah kewangan yang aku hadapi lg, masalah perasaan aku yg keliru antara cinta dan merindui sidia dan mcm2 lg. Tapi apa yang pasti aku harus selesaikan satu persatu masalah itu.

Baru2 ni aku berbuka puasa dirumahnya..Ternyata layanannya terhadap diriku amat berubah sekali. Tidak mesra seperti mula2 aku kenal dia. Adakah dia menidakkan perasaannya pada diriku? Kenapa dia harus menidakkan realiti yang dia mencintai aku? Aku tak tahu apa yang ada dihatinya. tapi aku dah tekad untuk hanya membiarkan perasaan ini berkubur dihatiku walaupun aku amat menyintai dirinya..Biarlah cintanya hadir bila dia merasai betapa tulusnya cinta dihatiku.

yang pasti aku hanya perlu fokus pada kerjaya aku sekarang. Aku perlu menyelesaikan maslaah kewangan aku yang amat meruncing ini. Dengan hutang yg hampir setengah juta ni aku berazam utk menyelesaikannya dlm tempoh 3 tahun ni. Ya tuhan aku redha diatas ujian ini. Aku terima segalanya. Cuma apa yang ku pinta, berikan aku kekuatan utk menempuh semua ini...

Mampukah aku??????

No comments: