Wednesday, September 10, 2008

Diari Kehidupan-10/09/08

ntah apa aku nak catat hari ni. ari ni aku keje tido jer kat umah. bangun pkl 11 pg, mandi jap, tgk tv, tgk fund pastu sambung tido balik. Then dlm pkl 3 camtu kuten telefon. Sembang nath apa ntah. mau dekat sejam kami bergayut. kalah orang bercinta katanya.....hehehhe. Then pkl 6.30 tu dia ambik aku then kami buka puasa sekali ngan wanda. Lepas berbuka aku teman kuten jumpa doctor utk cucuk vitamin c. patutlah aku nampak kulit dia cantik. Rupanya cucuk2 gak kaedahnya...

pas abis tu kitorang lepak kat Mcd juru. Aku perkenalkan kat diorg ngan apit. Apa lg menggeletis jugak tgk apit. Yang penting apit nak dpt RM55k bln 11 ni and dah sah2 aku ambik sikit duit tu utk invest dlm unit trust. Aku kan financial planner dia merangkap segala2nya pd dia. So aku ambik peluang ni utk dia...

Sekarang ni bulan puasa rasa tak larat sgt nak keje. Nak jumpa client pun cam malas jer. Tapi yg penting lepas bulan puasa aku memang kena keje kuat giler. nak back up sebulan aku cuti bagai nak rak. Aku target sales bln 10 ni dlm RM 1 Juta. camner pun aku nak dptkan gaji dlm 27k. itu azam aku utk bln 10. So sepanjang 3 bulan ni sebelm hujung tahun, aku make sure aku dah achive gaji dalam 50k sebulan. itu impian aku. Aku yakin aku bleh buat. mau ngan tak mau jer.

No comments: