Tuesday, January 25, 2011

memulakan kembali apa yang terhenti....

tahun 2010 penuh dengan dugaan dan cabaran dalam hidup aku.....hinggakan disuatu tahap aku sudah tidak mampu menanggung setiap musibah, ujian dan dugaan yang datang....tp alhamdulillah aku masih kuat iman...x buat apa yg dilarang.....

Tahun 2011 diharap bakal membawa suatu perubahan dan mengembalikan apa yang telah hilang dan terhenti selama ini.....aku mulakan tahun baru dgn byk perubahan...antaranya:-

1) aku pindah rumah baru...alhamdulillah rumah itu lebih selesa, cantik dan menenangkan jiwa aku...
2) aku dah keje baru...jd agent personal loan...alhamdulilah mmg masyuk...cuma lambat skit
3) aku sedar perubahan diri aku yg dah kurang bersosial spt dulu....sejuk mak aku...anak dia dah kembali ke pangkal jalan
4) aku lebih setia pd suatu relationship....

tu semua perubahan skit2 yang aku bawakan pd 2011 ni...minta2 semuanya menjadi...tgu entry baru...aku akan update setiap hari...sesuai ngan title blog aku....GUYSDIARIES.......

No comments: