Friday, January 28, 2011

kesian kat makcik


berita yang menggemparkan semua ahli keluarga aku ari ni....semlm pukul 3 pg makcik aku dimasukkan ke wad hospital seberang jaya disebabkan sesak nafas....makcik aku mmg dah sakit selama ini...katanya kanser rahim tp still lg makcik aku mampu bertahan. Pkl 9 pg td doktor panggil pakcik aku dan bgtau yg tahap kanser makcik aku dah tahap 4 dan x boleh buat apa2 lg....cuma berdoa dan bertawakal pd Ilahi...Ya allah kami semua ahli keluarga terduduk mendengar berita ini...apa lg yang bleh dikatakan..ini semua kuasa qada dan qadar tuhan....

Makcik aku ni adalah mak sedara yg paling rapat ngan aku...klu dia ada masalah jer semua dia citer kat aku..even kami ni sekepala...hang kutuk aku, aku kutuk hang....bleh pi karoke sekali...lepak kat mamak sampai pkl 3-4 pg....byk kenangan ngan makcik aku ni...bila tgk keadaan makcik aku td rasa sedih giler...cam x sanggup nak hadapi segala kemungkinan yg akan tiba...apa yg aku boleh lakukan hanya berdoa semoga tuhan panjangkan usia makcik aku dan sembuhkan penyakitnya....usia makcik aku ni baru 35 tahun...aku cuma beza ngan dia 4 tahun...

Makcik Ina, kuatkan semangat....kami semua berdoa makcik akan sembuh seperti sediakala...God Bless U Auntie....Amin.....

No comments: