Sunday, January 30, 2011

Akukah Yang Bersalah...


entah apa yang patut aku luahkan...perasaan yang bercampur baur...sedih, marah, geram pun ada...apakah aku yang bersalah apabila insan yang aku sayangi itu makin berubah...selama ini aku pendamkan apa yang aku rasa...kuturutkan segalanya demi sayang aku padanya...tapi adakah dia menghargai kasih sayang aku selama ini...tak cukupkah lagi apa yang kuberikan padanya selama ini...apa lagi yang dia cari??

tak sedarkah kau yang aku amat menyayangi dirimu...aku turuti segala kemahuan kau demi kasih, sayang dan cinta aku padamu..tapi adakah menghargai?? kenapa masih perlu jalinkan hubungan lain diluar??? selama ini aku pendamkan...aku tak percaya...tapi semalam membuktikan segalanya...apakah sudah tiada sayang dihatimu pada diriku...aku buntu.............

ADAKAH AKU YANG BERSALAH DALAM SEMUA INI.......................

No comments: