Thursday, March 26, 2009

Terkesima aku...............

salam semua.... dah puas tgk jantan2 yg melets, sexy abis tu.... apa pilihan korang?? aku dah ada pilihan aku. nanti aku citer dan upload pic dia byk2...

well, apa kena mengena ngan tajuk diatas tu. So ni lar aku nak citer....Ari ni aku ada meeting dgn biz partner aku. byk benda gak yg kitorang bincang especially abt marketing our company ni. So masa time break tu aku saja borak2 kosong ngan dia.....

aku : sy heran lar bang, apasal benda yg kita bt selalu jer cam ada masalah? byk sgt halangan kita nak capai sesuatu benda?

itu soalan aku lontarkan kepada dia. tau apa jawapan dia??

biz partner : zahied, lihat balik pd diri kita. Kita keje ni utk apa? Cari duit ni utk apa?

dia tanya blk aku soalan. Terkedu gak aku seketika nak menjawap.....

aku : ntah...

simple je jawapan aku....

Biz partner : sebenarnya kita cari rezeki ni utk dunia. Cuba klu kita cari rezeki demi Allah, Allah akan bg kat kita dunia tu free jer.... Kita selalu lupa Allah, tp allah tak pernah lupa pd kita. Setiap kegagalan kita tu tandanya Allah sayang dan ingat kat kita. Dia bagi ujian tu supaya kita tak lupa pd Dia....

perghhh..... jawapan dia tu bt aku terkesima dan memikirkan sesuatu...

No comments: