Tuesday, November 18, 2008

dah ok....

nak tulis apa yek ari ni. So far ari ni aku tak buat apa sangat. Cam biasa aku bgn tido pkl 11.30 pg. Itupun dikejutkan oleh kuten@mona@iwan....motip semua nama kuar. Bangun terus jumpa downline aku then balik aku bt reporting aku punya list of downline. Biasalah bt biz cam aku ni banyak bt keje kat umah jer.. Untung kan tak payah bgn awal, tak payah mengadap muka bos, takde office politic. hehehehe.....

Anyway tekak aku dah ok. So far dah sebulan aku mengalami sakit tekak yg bt aku tension sgt. dah lar keje aku asyik berckp, ceramah segala tp tekak plak sakit. Yg paling tension bila time karoke dah tak bleh tarik lagu cam dulu. Tak bleh tahan jumaat ari tu aku pi gak klinik. Aku ni jenis malas nak pi klinik. So doctor dah sahkan aku ada virus dlm tekak aku. so dia bg antiobitik dan ntah apa2 ubat lg dah. dia suruh aku telan semua then rabu ni jumpa dia balik. Klu tak ok gak nak refer ke pakar sakit tekak plak. Adoi takutnya aku. Tapi alhamdulillah selepas beberapa ari aku mkn ubat tekak aku dah ok. serak semua dah hilang. Td try tarik lagu2 yg agak tinggi skit pun dah ok. Cuma tak sampai key note aku lg... ada improvement..

hopefully semuanya ok....Apa yg penting, dia dah pujuk aku ari ni. Lega skit marah aku kat dia. cuma aku rasa aku yg bersalah dlm hal semlm tu. Aku tak berhak atur hidup dia...

U, i'm so sorry. U selalu ckp i susah nak to say sorry for anything, but now i say sorry to u. I tau i salah pasal u ngan mamat tu... I takde hak untuk atur hidup u. I takde hak utk jeles, tak suka dgn apa saja keputusan yg u bt. U yang berhak bt pilihan apa yg u suka. As a fwen i will happy if u r happy. I always besides u whenever u r. Thanks for being part of me. U always in my heart forever.....

No comments: