Monday, November 10, 2008

Busy nya aku

salam semua. dah bersawang rupanya blog aku ni. dah lama sangat tak update. byk benda nak citer tp aku terlampau bz zkrg ni. bz yang amat melampau. even masa untuk diri sendiri pun dah takde.

sejak aku bt program ekspress ni kehidupan aku bertukar. Menjadi pakar motivasi, businessman, pengarah syarikat dan semuanya memerlukan komitmen aku. Alhamdulillah sekarang ni aku dah banyak berubah. Klu dulu aku banyak bermonolog mengenangkan nasib aku ni, sekarang ni dah bertukar. Insyaallah segala masalah aku sedikit demi sedikit berjaya diselasaikan. Apa pun aku harus berterima kasih pada semua insan2 yang banyak support aku. paling utama mak aku, family, insan tersayang aku kuten, biz2 partner aku dan ramai lagi. Semuanya insan yang mendorong kejayaan aku.

Insyallah hujung tahun ni atau awal tahun depan apa yang aku idamkan akan dpt, so doa kan lar yek. Hehehehe. Banyak yg aku planning pada diri aku dan syarikat. Insyaalah semuanya akan dilaksanakan dlm waktu terdekat ni. Aku takkan hampakan semua biz2 partner aku. I will create all of u to be success in this program. Insyaallah. yang penting mau usaha dan bertwakal pada Ilahi.

No comments: