Sunday, November 30, 2008

Aku akan rindu kalian.....

salam semua... maybe dah lama aku tak update blog ni... tak tau nak tulis apa..

apa maksud tajuk entry tu??? rindu segalanya kanz.. ini alkisahnya. Start 1hb december ni aku akan stay di kl. Aku akan meninggalkan penang dan kulim untuk sementara waktu atau selamanya wallahualam. Tp yang pasti aku dah dpt arahan semua director dan management team program aku ni kena stay kat kl. Untuk memudahkan operasi katanya. Sebenarnya terus terang aku berat sgt nak tinggalkan bumi utara ni. Aku lebih selesa stay kat sini. Aku cam tak sanggup nak berenggang ngan family aku dan kawan2 aku. For sure aku akan rindukan kalian. Tak sama hidup disana dan disini. Pada dasarnya, mmglah aku penah dibesarkan disana, bekerja dan bina hidup disana, tapi hati aku ttp diutara...

Utara kaulah segalanya bagi diriku...

yang pasti aku akan rindu pada semua kawan2 aku....

Sayang aku Kuten, mie, gee, wanda dan semua yang mengenali aku...korang tetap dihati aku...

Aku rindu korang semua

1 comment:

BuRn said...

Hai zahid..all the best k